2013年6月2日 星期日

[西洋歌曲] Hi Everyone, I write a blog herein in China about...

Hi Everyone, I write a blog herein in China...
Annabelle Pantling 2013年6月3日 10:58
Hi Everyone, I write a blog herein in China about observations of Culture, Language and general tourism here! I have posts of beijing in there too ❤. As a group with a shared interest, I wanted to share my writing with you, hope you enjoy reading it! 谢谢你们。我爱中国。

http://blogabannie.blogspot.com/
If you do like the blog, please help me out a little by liking my page here on Facebook ^^: www.facebook.com/blogabannie

查看 Facebook 上的貼文 · 編輯電郵通知設定 · 回覆此電子郵件發表回應。

沒有留言:

張貼留言